Föreläsning

Igår var jag på en föreläsning som handlade om att fatta beslut. Jag var ganska besviken för efter en timme och 20 minuter hade föreläsaren inte nämnt någonting som handlade om hur man fattade rätt beslut.  Jag missade de sista 10 minuterna då jag var tvungen att lämna över bilen men jag tvivlar på att föreläsaren han säga något av betydande inom beslutsfattning på de 10 minuterna.

Även om jag var lite kluven över huruvida det var en bra föreläsning eller inte så var jag besviken. Ändå tycker jag att föreläsaren var precis som en inspirerande föreläsare ska vara. Han var lättsam, glad, skämtsam, alla skrattade med jämna mellanrum och man fick några små ”juuuustee” upplevelser.

Hur ska en bra föreläsare vara? Egentligen är det inte så olikt guidningar antar jag?

För övrigt kan jag tala om att jag
Idag har suttit på tåg mellan gbg och varberg ifrån 07.58- 09.57 och nu från 10.03 sitter jag på tåget från kungsbacka och hem till gbg igen, jag kom aldrig till Varberg.  Får se när jag kommer hem idag men mellan 12 och 17 ska jag vara på föreläsning igen. Idag är det fyra olika föreläsare som ska prata om olika saker så risken att jag inte är nöjd efteråt är lite.

Berättar väll mer om föreläsningarna sen! =)

Etiketter: , , , , ,

Kommentera

