Meningen med livet?

meningenmedlivet.nu handlar om Sören Kjellkvist som i sommar kommer att ro från Stockholm till Ryssland utan plånboken. Meningen är att han ska ”semestra utan att göra avtryck på miljön, öka medvetenhet kring jämställdhet, slå sitt gamla personbästa på gädda, att klara detta utan pengar samt förverkliga sig själv och utvecklas! Äventyret startar den 7 Juni och då kommer han även att blogga om det här.

 

1page_img3

 

Känns som att många kommer paddla runt kusterna för bra ändamål i sommar, blir lite sugen på att paddla själv men jag minns cykelsemestern på Gotland och inser att jag skulle behöva MYCKET träning innan om jag inte ska dö. Men å andra sidan har jag ett mycket slappare schema på sommarjobbet än jag haft de senaste 5 åren så ingenting är väl omöjligt.. Jag hörde dessutom en fågel kvittra om att paddla Göta Kanal..?

Etiketter: , , , , , , , ,

Kommentera

