Vilsen färja

Idag på piren såg jag en färja som verkade lite vilsen. Antar att hon var varit uppe o docka,  annars vet jag inte riktigt vad hon ska i älven att göra?

image

För övrigt så är jag på piren idag igen. Jag guidade både torsdagen och fredagen och jag ska hit imorron igen, sen är det Maritiman och skolan som gäller några dagar.

Jag längtar verkligen så mycket till sommarlovet. Jag har åter igen börjat fundera allvarligt på att ta dykcert nu i Juni när jag ändå inte jobbar så mycket. Annars ska jag ta itu med Orvar och mitt lilla företag. Det syns inte just nu men det känns som om jag jobbar dag och natt med att rulla igång Ship’s Bell. Snart behöver jag er hjälp att välja logga också.  Bara så ni vet! =)

Kommentera

