Årsdag och mytens sanning

Idag upptäckte jag att det var årsdag för bloggen igår.. Tänk att jag startade den för 4 år sedan(!) Men det var inte fören förra våren jag verkligen tänkte satsa, och det går ju riktigt bra! På bara ett år har jag runt 1 000 läsare/dag som tycker att det är intressant att läsa om mina skepp och annat smått och gott! Är det någonting ni saknar på bloggen eller någonting som känns överflödigt? Nått speciellt ämne ni vill läsa mer om? Jag ska i varje fall bättra mig för jag medger at jag har varit lite dålig på att uppdatera de senaste två veckorna. Bättring kommer. Jag jobbar som sagt även på att förbättra för den engelska skaran som läser.

 

Föresten, jag vet inte om ni alla minns det men jag länkade två olika filmer från aftonbladet om att man hittat två olika sillkungar (djuphavtsfískar  som normalt lever på 300-600 meters djup) i Mexico, dessa fiskar har myten om sig att visa sig strax innan jordbävning och mycket riktigt fick jag för några dagar sedan en komentar från Nilla som berättade att det nu har varit en jordbävning i Mexico som nådde 7,9 på skalan.. Det är liiite läskigt va!

Kommentera

