Glad påsk

Glad påsk allesammans!
Dagen idag har jag spenderat på Maritiman där vi faktiskt har haft en del besökare under dagen. Vädret var ju trotts allt lite bättre än igår (milt sagt). Igår gick jag med underställ och extra tjocktröja, idag hade jag piké t-shirt,  keps och jeans (önska mig shorts). Jag känner också att jag har bränt mig lite i ansiktet, jag hade samma känsla igår, ni vet när ma än antingen har legat på beachen en dag eller stått med näsan mot en stor storm. Känslan av att huden har blivit sönderblåst,  fast av solen. Hm. Ja jag är på väg hem till mamma för lite middag och sen blir det kanske lite pool och bastu med Erik och några fler. Imorron är jag (ÄNTLIGEN)  ledig!! =) 8nte för att jag inte trivs med jobben som pirat, guide, 1700 – tals jungman och guide, men någon dag helt ledig borde vara nyttigt.

image

image

Etiketter: , , , ,

Kommentera

