Just nu är det träningsverk ombord på Götheborg, jag och R tog en finfin promenad dit igår och hängde lite på skeppet. Det var inte många ansikten jag kände igen men några fanns där. Det är alltid kul att träffa folk. När vi var där var alla utdelade i olika grupper, några var i verkstaden med Woody och lärde sig knopar, resten var på skeppet och fick bla lära sig vendela med ML, klättra med L och bestå segel med E. Det enda som var synd var såklart att det var lite för kyligt för att gå utan vantar så jag kände lite med alla de som klättrade runt där uppe. Det måste ha varit kallt. Å andra sidan blev jag lite avundsjuk, som jag har saknat att sitta och dingla med benen uppe i masttoppen! Jag tänkte att jag ska fixa skolan lite snabbt nästa vecka så jag kan vara på skeppet nån dag.

Efter två timmar på skeppet vandrade vi till affären och till aja hem. Tyvärr har jag inga mysiga bilder att visa för kamera och galleri ballade ur i fredags när jag skulle filma Eriks kompis som skulle gå på lina mellan de två gotia towers-tornen. Igår kväll blev jag tvungen att radera alla bilder rå hela telefonen för att sedan starta om galleriet. Synd.

Etiketter: , , , , , , , , ,

Kommentera

