Tapet store

Nu sitter jag här och bara dregglar, mins ni när jag satt och valde ut tapeter till vardagsrummet och var inne på en fondtapet med fyrar från Borås tapeter? Den passade inte i måtten och kostade typ nått runt 350kr/km2. så det blev old school sjökort istället.

logo

Nu har jag hittat bästa sidan någonsin!! Tapet Store har mina drömtapeter! Alltså det finns någonting för alla och jag önskar jag hade hittat den här sidan tidigare! Nu är allting tapetserat här hemma men jag funderar allvarligt på om inte jag får plats med en fyr på köksväggen bredvid kylen där bordet står. Mitt kök är vitmålat på tre av fyra väggar och den fjärde tapetserade väggen är ganska neutral ändå. Jag behöver ju inte täcka hela vägen utan bara ha bilden på någon meter. Mycket billigare än en gigantisk tavla, och inte lika ömtålig heller.  Jag försökte välja ut min favorit för att övertala Erik men det gick inte. Det finns helt enkelt för många. Det finns till och med ett par bilder för Jakob – fotbolls/Zlatanfantasten här! Vilken av dessa bilder skulle ni vilja sätta upp på väggen hemma? Eller kanske hellre någonting helt annat som tex en vacker sommaräng, fåglar, barn?

47946770_XXL_5616x374458318574_XXL_5616x5692comp_45130098_700x467

Dessa är väldigt snygga och det är bara en av 15 kategorier med fler underkategorier!


comp_60676729_700x438

Den här skulle jag vilja sätta på en vägg i sovrummet

comp_54580661_700x467Den här är lätt snyggast någonsin!

 

Kanske sätta upp en världskarta och rita ut sina egna seglingsrutter eller bara markera alla länder man har varit i?

comp_51689710_700x466

Kommentera

