Lite fint!

Ja alltså, jag gick verkligen till loppisen med tanke att inte köpa någonting alls. Jag tog ut lite kontanter ut i fall att jag kanske skulle hitta ett jättestort, jättebilligt, jättefint skepp. Såklart trodde jag inte att det skulle finnas sånt på en loppis, jag trodde jag skulle hitta barnkläder, skor, smycken, gamla lampor..

Ja, mina pengar gick åt till ett strategispel som, precis som Batavia handlar om Ostindiska kompanier.
Dessutom köpte jag:

20140222_173249

Två jättefina prydnadsblock som jag ska hänga upp i mitt
fiskenät eller på något sätt använda till köksgardinen.

20140222_173300En barometer som kommer tala om för mig hur vädret är, eller snarare kommer att bli.

Ett svar to “Lite fint!”

  1. Anonym Says:

    fina block

Kommentera

