SOIC ändrar om

Ja hörni, jag fick en liten hint från den allsmäktige i söndags när jag var på piren och guidade. Jag åkte raka vägen hem Ica sökte de två sista etapperna från singapor-macau-quancho (som jag aldrig kommer lära mig stava till).

Min lilla sign var helt enkelt en liten fågel som tipsade mig att gå in på paam och kolla, nu har SOIC lagt till experienced deckhands på listan, kraven är att man har basic safety och läkarintyg! Så jag ringde den klokaste kvinnan jag känner, mamma. Hon tyckte jag skulle jobba fram till augusti och sticka iväg och vara borta fram till jul. 😀

2 svar to “SOIC ändrar om”

  1. Anonym Says:

    Fast jag tror inte Erik håller med mej………..

  2. Anonym Says:

    Tack för dom orden

Kommentera

