Båtmässan

Båtmässan 2014. 1-9 Februari har officiellt dragit igång!

Jag har redan för länge sedan insett att jag borde ta helledigt i 9 dagar och bo på båtmässan istället för här är listan på alla föreläsningar jag skulle vilja gå på om jag haft tid och råd. Synd att man inte kommer in gratis med skepparkrans det här året för jag har faktiskt sparat skägg sedan sist..
image

 

Om någon av er som går har lust så får ni mer än gärna göra en liten gästbloggning här på skeppskatt. Bara att höra av sig.

 

Detta år är jag absolut mest sugen på att höra:

 

  1. Medelhavet en sommar – Fam. Thorell berättar 3 feb 16.30-17.30
  2. Yrvind (Filosofen på de sju haven) 3 feb 18-19.30
  3. Vega Greenland Expedition 2013 med Ola Skinnarmo 4 feb 18-19
  4. Veteranbåtsdagen med vindvagnen Astrakan, Anders Eriksson m.fl. 5 feb 18-19.30
    (Egentligen är jag mest intresserad av att höra Emil och Jens berätta om vindvagnen)
  5. Förverkligandet av en dröm genom 22 000 känslofyllda sjömil, 8 feb 11-12
  6. Båt i Medelhavet en lifestyleinvestering, 8 feb 14.30-15
  7. Att förverkliga ett miljövänligt båtliv, 9 feb 11-15.
    Ett heldagsprogram med olika föreläsare som berättar om framtidens båtliv.
Kommentera

