Gott nytt år

Mina vänner, ett riktigt gott nytt år vill jag önska er. Jag tror att 2014 kommer bli helt magiskt! Fyllt med segling i för mig okända farvatten, massa skoj i skolan, mer bloggande, nya lärdomar och fler roliga resor. Både i mitt liv och i världen.

Vid 18 igår regnade det in folk här hos mig och Erik och vi har haft en libanesisk afton. Jag har för första gången i mitt liv ätit fårpung, det gör jag inte om. För er som undrar så såg det ut som en mindre kycklingfilé och smakade som lösa fiskbullar utan själva smaken… Blää!

Efter maten regnade det in fler folk, både kända och okända och innan tolvslaget vallfärdas tydligen flera hundra människor upp på ramberget vilket även vi gjorde. Fetvärt, man hade verkligen utkik över hela gbg.

Efter tolv regnade det in fler människor hemma hos oss,  jag lyckades slumra till nån timme och vid 8 tiden imorse gick de sista människorna hem. Jag var vaken och städade i två timmar innan jag också kröp ner i sängen bredvid världens bästa kille.

Kommentera

