Kräfta

Jag har förvandlats till en röd kräfta efter strandpromenaden idag, det var så höga vågor att till och till och med jag blev lite rädd ett tag, man kunde liksom inte komma in mot stranden så vi tog en låååång strandpromenad.

Jag hittade massa fina snäckskal och efter att tag hittade jag 5 pesos, jag blev helt överlycklig och tänkte att snart kunde jag dricksa omelettkillen på frukosten, sen hittade jag 5 pesos till så imorron ska jag dricksa honom!! På hemvägen hittade jag en 10 pesos så nu kommer jag kunna dricksa honom två gånger!! Lycka!

Snacka om att stranden är en guldgruva!

Nu ska vi iväg till en grottstens restaurang. 😀

Kommentera

