Tiden alltså

Det ända man inte har tillräckligt av är väl ändå tid. Det känns som om jag håller på hela dagarna men ändå får jag bara hälften gjort av allt må min låååånga lista. Idag har jag städat skiten ur lägenheten och haft en inflyttningsfest för familjerna. 12 pers får vi plats här hemma, bra att veta till någon annan gång. Nu är det så rent här att jag knappt vågar gå runt. Vi har fått upp lite fler saker på väggar och fönster som jag tänkte visa, sen har hyllorna blivit proppfulla med allt som tidigare stod i kartonger. (Yippie)

Vidare är jag helt fast i mina tre bästa böcker för året. Hungerspelen och har nu lyssnat mig igenom 2 av 3. Jag antar att jag börjar med den tredje ikväll istället för att läsa i min ekonomibok som jag fortfarande inte har börjat läsa i.. Annars hade jag lyssnat på tåget imorron men eftersom att tågen är inställda från gbg central och mitt busskort ändå går ut idag så åker jag bil in imorron. Visste ni att det kostar 216kr/dag om man ska betala biljetter till Varberg, eftersom jag bara har två skoldagar (måndagar) kvar innan Mexiko så får jag lov att switcha bilen med pappa när han kör in till jobbet. Nu ska jag gå på kortjakt här hemma för att visa upp några finfina saker här. 😀
(kanske bör de hamna i en ny inredningskattegori?)

Kommentera

