Trött

Vi har hållit på att flytta saker till och runt i lägenheten hela veckan samtidigt som jag har gjort mitt allra bästa för att hålla jämna steg med plugget, hade examination och inlämningsuppgifter i onsdags inlämningsuppgifter i torsdags, har en opponering och inlämning på måndag, tenta på tisdag och ytterligare en inlämning/redovisning på fredag, sen kan jag äntligen pusta ut…

Lägenheten är verkligen på gång att bli färdig nu. Ska bara bestämma oss för en bänk till köket, sätta upp lite krokar, hitta en bra klocka (stor, blå/vit/grå, gärna lite maritim.) och köpa skedar. Sen är det hallen och vardagsrummet där vi ska ha upp lite saker på väggarna, bla en båt, tre fiskmåsar, ett fiskebåt och en firre. Jag ska lägga upp lite bilder här sen så ni får se. Badrummet jobbar E för fullt med nu när jag ”pluggar på tentan” och sist och jobbigast: sovrummet. Vi har lagt nytt golv och använt det rummet som arbetsrum, vi har sågat allt där i en så det är helt täckt i 7 lager damm. Annars är det typ tomt då vi inte har någon säng.

Får göra ett inlägg med tapeterna med, det blev inte riktigt som vi tänkt oss då det var vävtapet på en del väggar.
Nu ska jag plugga lite. Hörs imorgon!

Kommentera

