Eget företagande

Waa! Jag hittade via facebook en tävling som hålls två gånger per år där människor med en affärsidé kan delta och vinna pengar för att starta ett företag! Jag har bara ett problem, det sista momentet i tävlingen har deadline den 5 november.. och jag har inte varit med i de andra momenten. Jag kan delta ändå men jag vet inte om jag ska vänta till våren och vara med i alla olika moment eller inte.. Men det är så långt dit och jag vill starta nu! Men är man med i alla moment kan man vinna mer pengar.. Vad ska jag ta mig till?!

*Skjut aldrig upp det till morgondagen*

Kommentera

