Maj gaad *gäääsp*

Liksom famlar ner för trappa för att hämta en kopp kaffe och göra någon form av ätbar frukost. Web måste jag fortsätta med min literaturuppsats. Idag ska den bli färdig. Jag jobbade riktigt bra igår så jag har bara 2 000 ord att skriva. All referens är fixad, mall och allt är fixat, det är bara att skriva 2 000 ord till. Hur svårt kan det vara.?!? Jag skulle igentligen i detta nu vara värdinna ombord på Götheborg för nu kommer hon hem igen. Det var snabba vändningar som alltid i Den här Event branchen så nu skriver jag 2000 ord på förmiddagen istället för eftermiddagen. Antar att alla olyckor för skeppet är slut för i år. Det kommer nog gå lugnt och tryggt till Pir 4.
Jag är så trött och seg så jag är inte helt säker på att det står nått vettigt här. 😀 trevlig läsning önskas ändå.

image

Kommentera

