Jack Sparrow på möte

Ja, nu kan jag berätta att jag har :
1, Laddat ner en bra och fungerande app på mobilen för att redigera videoklipp
2, lärt mig hur appen fungerar genom att testa, testa, testa och TESTA att redigera
3, redigerat videon här nedanför
3, laddat ner youtube-appen till mobilen (som jag trodde att jag hade innan)
4, försökt, försökt och äntligen lyckats ladda upp videon på youtube
4, fick ett mal om att videon blev granskad och godkänd
5, Varsågod. Detta hände på SOICs morronmöte med sponsorerna i torsdags.

Tydligen kördes Sparrow runt staden i en rad av tre svarta bilar. Cool!
Kan också passa på att berätta att skeppet kommer komma hem nu på måndag och har tydligen dåligt om besättning för att ta henne till hemmapiren. Jag har dessutom hört att en speciell person kommer att närvara. Antagligen kommer det lite bilder på måndag eller nått. Och förhoppningsvis ett namn..

Kommentera

