Vy från klassrummet

Idag försökte jag verkligen koncentrera mig på lektionen, men när man bara kan vrida lite på huvudet och se det här så blir det lite svårt att lyssna på en jämn snäll röst som läser av en text man lika gärna kan läsa hemma. Jag kände att jag kunde ha fått gjort så mycket hemma på våra arbeten, som tur var slutade vi en timma tidigare. Nu fick jag reda på att min gruppkompis ska hoppa av, så jag blir i en grupp med mig själv. Hm.. Löser det imorron.

image

Visst ser det helt fab ut. Vindstilla, soligt, sommar. Synd bara att det är mer höst ute, men den kan vara fin också.

Kommentera

