Skutrace/oktobersegling

Årets skutrace eller oktobersegling som det numera kallas kommer gå av stapeln den 3 oktober och går mellan Marstrand och Björkö. Jag kommer själv inte vara med då det inte alls känns rätt att ta upp en plats på någon fartyg som jag inte själv har varit delaktig i det senaste året men jag blir himmla sugen när jag tänkte på segling.

Dessutom har jag ganska mycket att göra i skolan just nu, och även på hemmafronten då jag får nycklarna till lägenheten den 1 okt.

Yabadabadoo!

 

Marstrand

http://www.villa-maritime.se/CM.php?PageID=92114&gclid=COrL1-3J4bkCFad6cAod6ikA4Q

Björkö

http://www.bjorkohamn.se/

 

 

Kommentera

