Hönsa

Det är både jättetråkigt och fantastiskt att mitt hem, hjärta och mitt arbete kom hem igår. Sommaren räknas nu som slut, det blir ingen mer segling, men nu kommer förberedelser för Nästa års kinaresa. På Hönsafesten igår pratade SOICs nya vd om att man måste skynda sig till Kina, och kommer vara där i september nästa år, sen väntar två varv runt jorden!! Seglingarna kommer kunna bli billigare än de senaste åren eftersom våran nya Kinesiska sponsor har djupa fickor, dessutom kommer summan antagligen inkludera resa fram och tillbaka. Säkert tio pers på våran 250-personers Hönsafest sa att jag strålade så mycket av lycka att man liksom drogs med bara av att titta på mig. 😀 Kan ni förstå min fem år långa dröm att få komma till Kina via ett 1700-tals Ostindiefarare vattenvägen.. Det händer nu. 😀

image

Det här bilden kommer inte betyda hem nästa gång, utan ut på världsliga äventyr.

Kommentera

