Erikshjälpen

Jag hade ingen aning om att det fanns två secondhand i kba, men när jag blev utelåst idag (då även min nödingång var låst) blev jag tvungen att åka till liten broders skola och hämta upp hand nycklar. Jättemånga bilar åkte förbi skolan på en innerväggar så jag tänkte att det måste finnas en vändplats där. Jag åkte förbi och där fanns helt plötsligt en jättestor secondhand som bara väntade på mig. Väl där inne kunde jag inte låta bli att spendera lite pengar. (ja jag vet att man bör spara).

Bara titta på det här, ett kommer bli såååå fint i lägenheten!!

Först en superbra servetthållare, däri kommer min födelsedagspresent från Eva hamna, ni får se en annan dag.

image

Världens finaste förrättas- eller smårättstallrikar, med löstagbar insida Så att man kan diska dem bra!

image

En bra skål för sås till fisk, eller bara för godis, kommer passa jättebra till mina andra tre fiskskålar!

image

Jag hittade (VÄRLDENS) finaste bräda till tex laxsida, men jag vågade inte köpa den. Men tro mig när jag säger att jag lär ångra det.

image

Den var så fin så jag blev tvungen att ta kort på den i affären.

Kommentera

