Ring

Asså jag hittade denhär ringen på samma sida som armbandet.. Man kan verkligen ligga och kolla där i evigheter.. Mitt problem är att jag inte har en aning om vilken ringsize jag har, hur vet man det?

 

il_570xN.361926382_pzd5

Jag goolgar vidare.

 

http://www.etsy.com/listing/105838480/anchor-ring-sterling-silver?ref=sr_gallery_34&ga_search_query=anchor&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=SE&ga_page=2&ga_search_type=all&ga_facet=anchor

Ett svar to “Ring”

  1. Emma Rådahl Says:

    Gå till en guldsmed! De har ringmått!

Kommentera

