Mastskepparassistent vid sidan, från hängkoj 53

-God vakt!
-God vakt ska det vara!!
Robin -Jaaa imorgon är en speciell dag, vi kommer antagligen ha Johan med oss i vaklaget, Sigge kommer inte vara med oss alls varken på morronvakten eller på eftermiddagen. Det är så att hon ska gå med Marie Louise och jag kommer vara mastskeppare, ned mig kommer vi att ha Bell som Mastskepparassistent!!

Bell -Waaaaaat?!??! #$@*?

Ja mina vänner, det var så våran eftermiddagsvakt igår avslutades.
Jag rusade ner för att göra iordning lika fint schema till oss som sb och bb har. Jag satt uppe till 23 och var astrött!

Ett svar to “Mastskepparassistent vid sidan, från hängkoj 53”

  1. pappsen Says:

    Mastskepparassistent Bell?!?!?! wtf 🙂

Kommentera

