Från koj 33, 10/5

Asså, igår hade vi guidevakten och jag stod i butiken hela dagen, innan det var jag btw landgångsvakt 05-07 så jag gick och la mig typ 00,gick upp 04.30 och sen butiken med över 3000  norska människor med miljoner frågor och nya kortmaskiner. Vi 18 var jag trött. Vi skulle äta och jag skrattade så tårarna sprutade (av trötthet). Sen gick hela vakten ut och verkade gå helhjärtat in i uppgiften att supa ner mig och K med tequila, vi dansade till 01 och tyckte det var bäst att sova. Vid 8 idag och framåt har jag jobbat med riggen.. Nu är jag död på riktigt, och jag hittade internet!!

Kommentera

