Det hände sig på piren

I gårkväll kom ett gäng från volvo som skulle ha en guidning på engelska och sedan rödtunga fille och chokladmouss på kanondäck. Efter lite mingel i skeppshallen delade jag och Robin upp dem i två grupper och gick iväg med 21 pers var, för alla 50 kom inte.I kajutan skulle jag berätta min storry om kinas vice president Xi Jingpng, och mina kletiga händer som hade klättrat runt i den nytjärade riggen, nytjärad på engelska slank ur mig som: the rig was retard.. With new tar..

 

Efter guidningen bjöd vi på witch fille, och sedan kom även chocklet moose..

Rena rama cirkusen!

Kommentera

