TV

Härligt! Då har man pratat med Strix då, Tv 3 kommer förhoppningsvis ombord någon gång under min resa med Thamen nu och filmar lite (så att jag nu kan göra bort mig inte bara för de jag guidar utan också resten av tv-sverige)(!!) Sedan berättade Håkan att svt också ska filma lite till nått som ska sändas i juldagarna! Så innan det här året är över är jag också C- eller D-kändis och har varit med i tv i kanske en hel minut!! =D Nu taggar jag mer än någonsin för Göta Kanal Rock!!! Inte bara för tv utan för artisterna (de 10% jag känner till) och för min awesome besättning!!!

OMG typ EUFOOORISK!!

Kommentera

