Första turen helt avklarad!

Efter att ha slitit skiten ur mig i 12 dagar känner jag mig redan extremt utvilad och nu kryper en läbbig känsla fram, jag är redan supertaggad inför nästa resa!!

Nu kan jag mina rutiner, jag vill gå i de handmanövrerade slussarna, köpa glass från en 30(!)-sidig meny på Smultronstället och promenera längst Göta Kanal.

Det är där, vid första slussen, ingången, där tanten i Lisebergs sagoslott borde sitta ”Välkommen till sagornas förtrollade värd”! Snövit skulle kunna dyka upp vilken sekund som helst med rådjur, rosettbesmyckade kaniner och kvittrande småfåglar med sidenband! =D

Göta Kanal is THE shit!!

 

Detta bildspel kräver JavaScript.

Kommentera

